Logo for LDS

Skolefritidsordningerne i Løgumkloster Distrikt har åben
Mandag-torsdag kl. 6.30-16.30
Fredag kl. 6.30-16.00
På undervisningsdage er SFO lukket i undervisningstiden.

Åbningstiderne varierer ift den enkelte filials ringetider. Se nærmere på skolens hjemmeside.

De seneste år har der været udvidet åbningstider i distriktet, grundet der har været et forældrebehov. Det betyder, at der to gange årligt sendes besked ud til forældre ift om der er behov for et pædagogisktilbud fra 6.00-6.30 samt 16.30-17.00.

Skoleferier
På skole-fri-dage holder SFO i Distriktet åben hele dagen.
Mandag-torsdag kl. 6.30-16.30
Fredag kl. 6.30-16.00.

Oftest på alle skole-fri-dage og i ferier holder SFO´en åbent og det er fælles i Løgumkloster. Enkelte dage og uger er der åbent på filialer.

SFO Feriepasning er en mulighed for børn der ikke er tilmeldt SFO på skoledage.
Taksten er alene for børn der ikke er tilmeldt SFO, men ønsker pasning i ferien. Tilkøb af op til 6 uger i skolefri uger for alle børn 0. - 3. klasse.

Information omkring feriepasning m.m. kan findes HER

Aula-komme og gå
SFO´erne bruger Aula som kommunikationsplatform, hvor Komme/Gå modulet bruges til registrering af fremmøde, beskeder, ferietilmelding mm.

Ind- og udmeldelse
Man kan melde dit barn ind i SFO, når du indskriver barnet i skole eller løbende som der opstår et behov. I Tønder kommune er der pasningsgaranti og man kan indmelde fra dag til dag. Det skal foregå digitalt via dette Link https://www.toender.dk/service-og-selvbetjening/selvbetjening/digital-pladsanvisning/
Udmeldelsesfristen er løbende måned plus 1 måned med udgangen af næste måned

Man har mulighed for at vælge hvilket modul der passer bedst ift ens familie. Der er morgenmodul, såfremt der kun er behov inden skoledagen starter. Der er eftermiddagsmodul såfremt der kun er behov efter skoledagen slutter eller er der behov for begge tidsrum findes der et fuldtidsmodul.

Takster for SFO
 Priser fremgår af Tønder Kommunes hjemmeside