Logo for LDS

Velkommen

Velkommen til Løgumkloster Distriktsskole

Løgumkloster Distriktsskole er en skole bestående af Distriktsskolen i Løgumkloster og to filialskoler – Bredebro Filialskole og Øster Højst Filialskole.

Ved Distriktsskolen er der almenklasser for 0. – 9. klasse, SFO for 0. - 4. kl., asylklasser for asylanter hørende til 0. – 6. årgang. Endvidere er der specialtilbuddet Helhedstilbuddet for elever visiteret til et vidtgående specialtilbud, der har til huse i selvstændig matrikel på Grønnevej 2.

Ved Bredebro Filialskole er der almenklasser for elever i 0. – 6. klasse, SFO for 0. - 4. kl.,

Ved Øster Højst Filialskole er der almenklasser for elever fra 0. – 6. årgang samt SFO for 0. - 4. kl.

Der er én bestyrelse ved Løgumkloster Distriktsskole sammensat af forældre, medarbejdere og elever fra hele distriktet.